اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توزیع 60 بسته لوازم‌خانگی بین سیل‌زدگان گمیشان

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان گفت: آخرین مرحله توزیع بسته‌های لوازم خانگی بین سیل‌زدگان در گمیشان توزیع شد.

توزیع 60 بسته لوازم‌خانگی بین سیل‌زدگان گمیشان

محمد مهدی سلمانزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: بنا به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از مردم سیل‌زده گلستان این ستاد بسته‌های لوازم خانگی را بین سیل‌زدگان توزیع کرد.
وی تصریح کرد: در سال گذشته 3 هزار بسته لوازم خانگی شامل یخچال، دو تخته پتو، یک تخته فرش، یک عدد اجاق گاز، یک سرویس قابلمه و یک سرویس ظروف آشپزخانه هر یک به ارزش 5 میلیون تومان بین مردم سیل‌زده شهرهای استان توزیع شد.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان ادامه داد: آخرین مرحله توزیع بسته‌های لوازم خانگی نیز پس ارائه لیست استانداری بین 60 نفر از سیل‌زدگان در گمیشان توزیع شد که ارزش هر بسته با توجه به افزایش قیمت کالاها به 7 میلیون تومان رسید.
وی درباره اشتغالزایی سیل‌زدگان گلستان خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان علاوه بر توزیع مواد غذایی، پوشاک و بسته‌های لوازم خانگی بین سیل‌زدگان استان مبلغ 43 میلیارد تومان به عنوان تسهیلات به افراد سیل‌زده که به نوعی شغل خود را از دست داده و یا درصدد ایجاد اشتغال برای خود بودند، پرداخت کرد.
سلمانزاده گفت: در زمان  وقوع سیل دام‌های برخی از دامداران تلف شد که این ستاد با همکاری بنیاد احسان 2 هزار راس دام را بین دامداران خسارت‌دیده ناشی از سیل توزیع کرد.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان تاکید فراوان بر «کمک مومنانه» به افراد آسیب‌دیده از بیماری کرونا داشتند و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان در این راستا 17 هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان استان که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نبودند، توزیع کرد.


انتهای پیام/2307/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول